dijous, 30 de juny de 2011

Públicitat amb sentit de l'humor

La publicitat a canviat força els darrers anys, s'ha adaptat a la xarxa de manera ràpida. en aquest blog hem posat diversos exemples de publicitat viral, com quan parlàvem de la Imaginació en les campanyes de civisme
o quan ens fèiem ressò de les imaginatives campanyes de The Fun Theory, les dues vegades que ens hem referit a ells, en els posts: Cal agafar les escales mecàniques? i The Fun Theory hi torna.

Avui és publicitat pura, sense campanyes més o menys moralistes, senzillament cridant l'atenció, al principi amb el neguit i la por, per acabar de manera força divertida.

3 comentaris:

Roteberht Igandea ha dit...

Molt bon article! Visita el meu bloc, si tens temps!

Clara González Juidías ha dit...

Boniiiiiissssssiiiimm!!!

Sóc fan de l'àvia del pis de dalt! :D

El Crostó ha dit...

Jo també soc molt fan de la dona