dimarts, 24 de maig del 2011

Imaginació en les campanyes de civisme

La imaginació i la originalitat és imprescindible per que les campanyes publicitàries tinguin èxit i repercussió, ara ja no és tracta de fer l'anunci de televisió més impactant i efectiu, des de l'aparició d'Internet les coses han canviat, ara les empreses o les administracions quan vole fer campanyes efectives procuren penjar vídeos a la xarxa que sobretot no semblin anuncis, per que tinguin un efecte viral i comencin a circular a tota velocitat per Internet.
Un clar exemple d'això és de The Fun Theory, ideada per l'agència DDB Stockholm, és una iniciativa molt original que impulsa Volkswagen i que propugna que la manera més fàcil de canviar el comportament de la gent per millora-lo, és fer que aquest sigui divertit, us ho vam explicar en aquest post sobre les escales mecàniques i en aquest altre sobre l'us correcte de les papereres públiques
Avui seguint aquesta línia us portem aquest vídeo fet pel govern Quebequés, per fomentar el reciclatge de les ampolles de plàstic, un Flash-mob (mobilitzacióespontània) força original