dimarts, 31 de maig del 2011

Com funciona un país?

Una professora en una escola posa com a deures als seus alumnes investigar de com funciona el país.

A la tarda en arribar a casa un dels nens pregunta al seu pare:

Papa, com funciona un país???

T'ho explicaré amb un exemple fill, agafa llapis i paper i escriu:

El meu pare és el govern, perquè a casa mana ell.
La meva mare és la llei, perquè imposa l'ordre.
La meva àvia és la premsa, perquè està assabentada de tot.
La minyona és el poble, perquè es qui fa el treball dur.

i el nen diu…

Jo sóc la joventut i el meu germanet és l'esperança del demà!

Si senyor !! ja tens els deures que la mestre t'ha posat fets.

A mitjanit el nen s'aixeca s'acosta al lavabo i sent sorolls. A dins hi ha la dona de la neteja i el seu pare “feinejant”, espantat corre cap a l'habitació dels pares i troba la seva mare dormint,  va corrent  cap a l'habitació de l'àvia, que està desperta mirant la televisió, torna cap a la seva habitació i és troba al seu germà amb el bolquer ple de merda i exclama amb sorpresa: Ara ho entenc tot !!!

El govern carda al poble, mentre:
la llei dorm plàcidament,
la premsa perd el temps amb tonteries,
la joventut passeja desorientada sense que ningú li faci cas i
l'esperança del demà està de merda fins el coll.