diumenge, 6 de març del 2011

Què important és saber argumentar!


Una treballadora domèstica demana augment de sou a la senyora de la casa on treballa.

A la senyora no li va molt bé la sol.licitud, així que li pregunta:

Maria (nom de la minyona), per què creus que mereixes un augment de sou?
Senyora, hi ha tres raons:

La primera és que jo planxo la roba millor que vostè.
Qui t'ha dit que planxes millor que jo?
El seu marit, senyora.
Oh, vaja!

La segona raó és que jo cuino millor que vostè.
Això t'ho inventes, qui t'ha dit que cuines millor que jo?
També el seu marit, senyora.
Ah, caram!

I la tercera raó, i la més important, és que jo follo millor que vostè.
En sentir-ho, la senyora, completament fora de si i cridant li pregunta a la Maria:
El meu marit t'ha dit això?

No, senyora ...... de moment m'ho ha dit el jardiner.