dimarts, 27 de setembre del 2011

Oh Alícia, versió "Polaca" de Jennifer dels Catarres

La cançó Jenifer dels Catarres, s'està convertint en una mina pel nostre blog, en vàrem parlar quan va es va convertir en la sensació del moment, i desprès quan dues emissores de ràdio, en van fer versions inverses, amb el nom de Oh Montserrat

Ara, els de Polònia també han tirat de la popular cançó, per parodiar l'estranya relació política, entre el President de la Generalitat, Artur Mas i la líder del PP a Catalunya Alícia Sanchez Camacho.

La lletra no té desperdici, és aquesta:

Jo que soc de Convergència i proclamo que ha arribat la transició... Nacional
Jo que dic Madrid ens roba i no paro de cridar en contra del dèficit... fiscal
Jo que uns dies em desperto gairebé independentista. Tot i que poc... radical
Com que necessito vots, ja veus tu quin “paripé”
He triat com a parella una “pija” del PP
Oh Alícia pactaré els pressupostos per tu
Alícia, em ficaré les estelades pel cul
I tot amb un gran sentit de país
Alícia, pactaré els pressupostos per tu
Alícia, em ficaré les estelades pel cul
No ho farem pas pitjor que el tripartit
Oh Alícia
Jo que soc de la Feliu, i no m'agrada el Julio Iglesias ni tampoc Norma Duval
Jo que parlo català amb una dicció perfecte i un accent... ideal
Ja era hora que veiessis el que debò ens convé
Per fi t'has enamorat d'una “pija” del PP
Alícia, pactarem els pressupostos per tu
Alícia, la veritat és que jo li trobo un punt
I parala-li al Mariano de mi
Alícia, Alícia, Alícia Alícia