dilluns, 7 de maig del 2012

Carta del marit a l'esposa, i resposta de la dona

Estimadíssima esposa:
En virtut del fet que parlar amb tu és pràcticament impossible (mai calles) m'he vist en la imperiosa necessitat d'informar-te mitjançant aquesta carta, del següent desacord:

Durant l'últim any he intentat fer l'amor amb tu 315 vegades.
Vaig tenir èxit en només 36 vegades, és a dir, un cop cada 10 dies. A continuació et dono una llista amb els motius pels quals he fracassat la majoria de vegades:

Despertarem als nens: .....12 vegades
És molt d'hora: .............. 17 vegades
Estic massa cansada ....... 33 vegades
És massa tard ................. 11 vegades
Fa massa calor ............... 18 vegades
Et vas fer l'adormida ....... 39 vegades
Fa massa fred ................. 22 vegades
Tinc mal el cap ................ 27 vegades
No m'he rentat les dents . 10 vegades
No em trobo .................... 8 vegades
Vull veure la tele ............. 16 vegades
No m'he dutxat ................13 vegades
M'està baixant la ............. 12 vegades
Tinc ganes de fer pi-pi ..... 15 vegades

Ara, de les 36 vegades que he tingut èxit, el resultat no ha estat sempre satisfactori, perquè:
6 vegades vas romandre aquí ajaguda simplement
4 vegades em vas dir que em donés pressa per acabar
7 vegades et vaig haver de despertar-te per dir-te que havia acabat;
1 vegada em vaig espantar perquè vaig creure que t'havia fet mal, ja que et vas posar dreta i vas començar a respirar agitadament.

A l'espera de resposta a la present, quedo per el que necessitis ... El teu Espòs.


Resposta 

Estimadíssim marit:
Em sembla que has exagerat una mica les coses, és a dir, pots anar a prendre pel cul. Aquí van les raons per les quals no vas aconseguir més del que vas obtenir:

Tornar borratxo ............................. 14 vegades
No tornar a casa ............................ 30 vegades
Tornar massa tard .......................... 29 vegades
Se't va afluixar abans d'hora ........... 16 vegades
Rampes a les cames ....................... 11 vegades
No se t 'va aixecar ......................... 34 vegades
Mig se't va aixecar ......................... 25 vegades
Et vas enganxar amb la cremallera .... 1 vegada
Estaves refredat i et degotava el nas . 7 vegades
Et vas cremar la llengua amb el cafè .. 9 vegades
Me la vas voler fotre pel darrere ......12 vegades (pensant que era per davant)
Se't van passar les ganes ................. 36 vegades
Les vegades que vaig romandre aquí ajaguda (com tu dius) va ser a causa simplement, què va sortir i et vas dedicar a fregar els llençols ... i com semblaves molt entusiasmat, no vaig voler moure'm i arruïnar el teu plaer.

Aaaaaaahhhhhhhhhh! i el dia que em vaig aixecar i em vaig posar a respirar agitadament, va ser perquè entre els teus moviments passionals se't va escapar un pet ... (so fastigós)

Atentament El teva Esposa
PD: Algun altre dubte estimat?