dimarts, 7 de febrer del 2012

Jo Mai Mai, Joan Dausà i Els Tipus d'Interès

Avui portem un grup que tot i ser nou, no és exactament un grup novell, ja que tots els seus components menys el cantant (Joan Dausà) estan bregats en altres grups de l'escena catalana.

Segons diu la seva pàgina de Myspace, Joan Dausà i els tipus d'interès és un projecte que neix de la fusió de cançons escrites pel Joan, actor que posa la veu de Xavi Masdéu a Arròs Covat, i les diferents visions de músics-amics com Axel Pi (Sidonie), Martí Maymó (Manel), Carol Duran (La Carrau), Toni Llacuna i David Romero (Hans Laguna y la Sintaxis) i Eloi Isern (La Banda del Coche Rojo).

El seu primer treball es titula Jo Mai Mai i la presentació es farà el propers 29 de febrer i 1 de març a la sala Heliogàbal de Barcelona, carrer Ramón y Cajal, 80 prop de les estacions de metro L4 (Joanic) i L3 (Fontana). El disc serà a les botigues a partir del 14 de febrer.

Per anar fent boca us posem el seu primer senzill que dona nom al disc, Jo Mai Mai



La lletra és aquesta:

Avui l'Albert arriba a l'hora,
em dóna el cava
i el poso en fred.

I arriben l'Hèctor i la Clara
porten la nena
adormida en el cotxet.

I obro la porta a la Judit
avui véns sola,
"m'encanta el teu vestit".

I va arribant tota la colla,
quan són a taula
trec el sopar.

"Un menjar exquisit",
"vull provar aquest vi",
"qui vol cafè?,
hi ha gintònics, també".
i juguem al joc d'aquelles nits d'estiu,
"no parleu tant fort que la nena dorm".

I l'Hèctor diu:
"jo mai mai he desitjat fer un petó a la Judit"
i afegeix:
"jo mai mai he desitjat que deixés el seu marit",
tothom em mira i ningú beu.

I aquell dard emmetzinat
se m'ha clavat al cor
i ho reconec i faig un glop.

I veig que tots riuen de cop,
però la Judit aixeca el got
em mira i em diu:
"jo mai mai no he pensat
que seria més feliç al teu costat",
"jo mai mai no he pensat
que seria més feliç al teu costat".

I jo em congelo i ella beu.


Si voleu més informació del grup podeu anar al seu web: http://www.joandausaielstipusdinteres.com
també podeu fer m'agrada a la seva pàgina de facebook, 

11 comentaris:

Anònim ha dit...

un parell de correccions:
diu: "avui véns sola" no "ben sola" i és un "dard emmetzinat" (enverinat), no un "bar emmetzinat" :P
De bon rotllo i com a crítica constructiva eeeeehh!

El Crostó ha dit...

Gràcies!!! editat i corregit

el sofà taronja ha dit...

la veritat es que te molt bona pinta... vaig sentir una cançó a rac1 l'altre dia que l'entrevistaven i em va agardar molt... salut crostó!

Anònim ha dit...

Jo també tinc una altra correció a la lletra...

Segur que és una falta de no fixar-s'hi, però al final del penúltim paràgraf, on es repeteix el vers "que seria més feliç al teu costat" el 1r cop l'has escrit sense accent i sí que porta (tal com has posat a la repetició).

Salut!

Anònim ha dit...

Aquesta cançó és preciosa!

Anònim ha dit...

Querido "Anònim del dia 13 de febrer". Yo, castellanoparlante, quisiera corregir tu comentario, de la misma manera constructiva que tú has corregido una falta de ortografía en la letra de la canción: donde has escrito "sí que porta" te falta el pronombre "en". Lo correcto sería "sí que en porta".
I, com deia l'anunci: "Si m'equivoco, torno a començar".
Salutacions.

Clara ha dit...

Preciosa!

Anònim ha dit...

Mencanta pero falta un tros!!!!!!!!!!!!!! Vull saber mes!!!

Anònim ha dit...

Hola!
Estic amb una amiga i tenim un dubte super existencial. xD
Representa que la Judit li correspon o no?
Perquè llavors la frase seria "jo mai mai he pensat que seria més feliç al teu costat" i la Judit beu i per taaaaant l'estima PEEEEROOOOO si beu dient jo mai mai NO he pensat... pues vol dir que no ho ha pensat!!!!!!


AJUDAAAAA TT

Anònim ha dit...

Tinc el mateix dubte!!!!!!

Alexandra Martínez ha dit...

Tal i com va dir en Joan a l'entrevista de Rac 1, en català la negació està acceptada en ambdues formes: tant "mai he pensat" com "mai no he pensat" volen dir el mateix. Per tant, crec que ens quedarem amb el dubte! Pel que veig a ell li encanten els finals oberts! :/