divendres, 27 d’abril del 2012

Consultori sexològic radiofònic: Doctora, Analista, Psicòloga, Terapeuta Sexual, Respon:

Oient: - Sóc la Verònica i volia saber per què els homes fugen després de fer l'amor, en la primera trobada?
Doctora: - Perquè la trobada s'ha acabat, amor meu, en cas contrari estaríem parlant de matrimoni.

Oient: - Em dic Lídia i tinc un amic que vol tenir sexe amb mi, però té un penis de 20 cm. Crec que em farà mal ... Que faig?
Doctora: - Envia-me'l al meu consultori, ja et diré alguna cosa ...

Oient: -. Sóc la Cristina i volia el seu consell! Com ho faig per seduir l'home que estimo?
Doctora: - Molt senzill, els homes són primitius. Només treu-te la roba! sí no se't tira a sobre ...és gai!

Oient: -. Sóc la Rosa, i volia saber perquè els homes es masturben després de casar-se?
Doctora: - Estimada amiga ...el partit és una cosa, però l'entrenament és una altra molt diferent.

Oient: -. Vull saber si el primer cop fa mal. Tinc 21 anys i encara no he fet mai l'amor, perquè penso que el dolor serà inaguantable ...
Doctora: - És com anar al dentista amb un queixal corcat ... Et fa mal, et fa mal, però no voldràs que te la treguin.

Oient: - Bon dia Doctora, volia saber si puc prendre les píndoles anticonceptives amb diarrea ...
Doctora: - Miri ...jo les prenc amb aigua, però si li agrada així, no hi ha contraindicacions!

Oient: - Aquí Sandro i voldria saber perquè els huracans reben noms de dones?
Doctora: - Perquè quan arriben són salvatges i humides, i quan se'n van, s'emporten la teva casa teva i el teu cotxe amb elles!

Oient: - Sóc el Martí I tinc un dubte ...què són aquests puntets que tenen les dones al voltant dels mugrons? Doctora: - Estimat Martí ...En Braile vol dir "xucli aquí" ...

Oient: - Vull saber com embogir al meu xicot, abans del casament
Doctora: - Has de dir-li a l'oïda ... "tinc un retard de tres setmanes"!