dilluns, 13 de desembre del 2010

Home de 70 anys molt desgraciat

A un home d'uns 70 anys és entrevistant per un periodista en ple carrer. L'home entrevistat s'expressa de la següent manera:

Sóc fill d'exiliats.

Fins als 27 anys i poc abans de la transició no vaig poder tornar A Espanya per culpa de Franco.

Al meu pare, pobre, no sabíem ni on enterrar-lo.

La meva mare va estar molts anys en cadira de rodes.

Ara tinc 70 anys.

Fa mesos em van treure el 30 % d'un pulmó.

La meva dona és immigrant.

Tinc tres fills amb ella.

Dels tres només treballa una, la del mig,…. però no cobra res i també té problemes perquè el seu marit és un xoriço i un pocavergonya i segurament el tancaran a la presó ....
La gran s'acaba de divorciar.

L'altre gendre era alcohòlic i drogadicte i ha deixat la meva filla gran amb dos nens.

El petit dels meus fills encara viu a casa i és més s'ha casat amb una divorciada i l'ha portat a viure amb nosaltres. Aquesta senyora abans treballava, tenia  un bon  lloc, però des que va venir a la meva casa ja no fa res. Ara tenen dues nenes que també viuen sota el nostre sostre….i a sobre aquest any, amb el de la crisi, gairebé no ens hem pogut anar de vacances i si m'apures…… ni he pogut celebrar que Espanya ha guanyat el Mundial.

El periodista posa els ulls molt rodons i comenta:

Majestat, no crec que la seva situació sigui tan dolenta.