dijous, 22 de desembre del 2011

Jo també ric amb això

Jo tampoc sabia què cony fer amb el color blanc dels llapis de colors ...

Odio que em despertin preguntant-me si estic dormit.

Jo també he estirat de la porta quan posava clarament "empenyeu"

Jo també he utilitzat alguna vegada el mòbil com llanterna.

Trec el mòbil, miro l'hora, el guardo, ni idea de quina hora és.

Demanis el que demanis, el perruquer sempre fa el que li surt dels collons.

Jo també vaig dir "porta, que tu no en saps!" i jo tampoc en vaig saber.

Els diners no donen la felicitat, però jo prefereixo plorar en un Ferrari.

Jo també canto les cançons en anglès com em dóna la gana!

No entenc com la gent dorm al metro i es desperta a la seva parada.

Senyores que es queden adormides amb la novela però si canvies es desperten.

La meva mare també em diu "com hi vagi jo i el trobi ..." hi va, hi ho troba!

Acabo de saber que sugus és capicua.

La meva mare també diu: "aquesta és la primera vegada que m'assento en tot el dia!".

Jo també de petit deia "inglish pitinglish".

Sempre he volgut pujar a un taxi i cridar: "segueixi a aquest cotxe!"

Siguem realistes; ningú farà una fila i sortirà en calma si hi ha foc.

Mama fes-me alguna cosa per menjar. - ¿Per què no ho fas tu? - No és igual no tinc gana.

Visc amb la por que un dels meus contactes em porti al “Diario de Patricia”.

Per als que quan toquem timbre i pregunten qui és? diem "JO"!!

Jo mai he acabat una goma d'esborrar, abans se'm perden.

Jo tampoc he vist mai un colom petit ¿Neixen ja grans?

Tant de bo tingués a la nit el somni que tinc al matí.

A mi també em va dir que li va sortir fatal i la fastigosa va treure un 10.

Jo també em vaig quedar aïllat perquè la meva mare va fregar el terra.

Posar el dit per que no et mosseguin massa el bocata.

La meva habitació es desordena sola ...

OBRE FÀCIL? Els collons!

Els talls de digestió no existeixen: són els pares.

M 'he mort infinitat de vegades per no haver re-enviat cadenes d'e-mails.

Jo també premo més fort el botó del comandament quan es gasten les piles.

Jo també dic RES quan em passa ALGUNA COSA.

Li dic a un amic que miri dissimuladament, i mai mira dissimuladament.

A mi també m'han fet callar els meus pares quan veien que tenia raó!

És millor conversar a la classe, que al pati.

Sempre em cau un mitjó quan porto un munt de roba a la rentadora!

Si t'ha agradat, passa-ho ...

BON NADAL A TOTHOM