dijous, 9 de juliol del 2009

Ingressar a l'Opus Dei?

Dos amics es troben i un li diu a l'altre:

Saps que vaig estar intentant ingressar a l'Opus Dei?.És que la meva dona i jo som molt religiosos i preteníem que els nens també s'eduquessin en els mateixos valors.

De debò? Et felicito, però aquí hi ha un tema molt complicat, crec que et demanen un període d'abstinència sexual.

És cert. Em van dir que havia de passar sis mesos sense tenir relacions. Ho anava portant força bé fins al tercer mes, però un dia la meva dona es va ajupir per agafar un iogurt.... i aquí ja no em vaig poder aguantar més, tres mesos sense tocar-la:
Vaig tirar-me damunt seu amb totes les ganes, li vaig arrencar la roba amb les dents, li vaig fer el gosset, el carretó, la volta al món ,.... la vaig posar a sobre, sota .... varem cridar, gemegar, vam fer de tot fins que ja no podíem més cap dels dos.

I et van fer fora de l'Opus Dei?

Del Opus Dei i del Carrefour.