divendres, 5 de juny del 2009

Lluis i Pablo

Dues parelles estan jugant a les cartes. De sobte, al Lluís li cauen unes cartes a terra.
Quan s'ajup per recollir-les, nota que la dona del Pablo no fa servir roba interior.
Mig incòmode, el Lluís es dona un cop al cap amb la taula i s'aixeca amb cert rubor a la cara.

Més tard, el Lluís va a la cuina a buscar una cervesa i la dona del Pablo que el segueix. Li pregunta:
Has vist alguna cosa interessant sota la taula?
El Lluís admet que sí, i ella continua:
Pot ser teu, per només 500 Euros!
El Lluís pensa un minut, i diu que hi està interessat.

Queden per trobar-se el divendres següent a les dues del migdia, ja que el Pablo estarà treballant a l'oficina.
El divendres, el Lluís va a casa del Pablo i, després d'una sessió de sexe com feia molt de temps no tenia, li paga a la dona els 500 Euros acordats.

Una estona després arriba el Pablo i li pregunta a la seva dona:
El Lluís ha estat aquí aquesta tarda?
La dona, a contracor i una mica sorpresa, respon que sí.
I t'ha donat 500 Euros?
Déu meu, ell ho sap, pensa ella.
I finalment diu..... Sí, me'ls ha donat.
Ah, que bé! (respon el Pablo), el Lluís ha passat per la meva oficina aquest matí i m'ha demanat que li deixés 500 Euros. M'ha dit que me'ls tornaria aquesta tarda al passar per casa, i que te'ls deixaria a tu si jo hi era. ¡¡¡Què bon paio és el Lluís!

No se però diria que el Lluís és català!!