
Tant Movilisto com el Club Zed, són empreses del tipus que et dónes d'alta i se't buida el saldo total del teu mòbil sense adonar-te'n, després és molt difícil donar-se de baixa des del seu número d'atenció al client o des del seu web, ja que enlloc apareix com fer-ho i si hi apareix està molt amagat o amb lletra molt petita.
El que no podem entendre és, per que les associacions de consumidors, companyies telefòniques i administració segueixen sense controlar aquest tipus d'empreses?.
El seu frau és senzill, a través d'anuncis molt cridaners a la premsa o cibertires atractives als web, prometen melodies gratuïtes. Al enviar el missatge per baixar-se la melodia, un es subscriu, sense saber-ho, a un servei de SMS Premium, que vol dir això?. Doncs que a l'usuari li cobraran tots els SMS rebuts per Movilisto o Club Zed, a partir d'aquell moment, a 30 céntims per missatge, una mitjana de 15 euros al mes.
Com es segueix permetent, que algú et cobri per enviar-te a tu un SMS quan hauria de ser al revés?. Serà que les dues companyies duen adjunt el logotip de la SGAE i ja es cobra pel que sigui?. Serà que tots es reparteixen el pastís?
Per a donar-se de baixa a Movilisto:
Vodafone: BAJA al 77331
Movistar: BAJA al 77332
Orange (Amena): BAJA al 77333
Si no funcionen proveu amb el missatge: BAJA TOTAL al 7733 o 77330
I si res funciona doneu-nos un cop de mà amb els comentaris.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada